شناسه خبر:42052
1400/3/27 09:24:38

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آماده‌باش 163 اکیپ عملیاتی برای تأمین برق انتخابات در استان همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اقدامات انجام‌شده درخصوص برگزاری انتخابات سال 1400، اظهار کرد: در این راستا کمیته هماهنگی تأمین برق مطمئن برای انتخابات تشکیل و تاکنون سه جلسه هماهنگی برگزار شده است.

وی با اشاره به هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق با ستاد انتخابات استان، افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته سناریوی آماده‌باش اکیپ‌های عملیاتی برق در 11 واحد اجرایی تهیه و ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: در روز انتخابات 423 نفر در قالب 163 اکیپ و 173 دستگاه خودرو در محل‌های شناسایی‌شده مستقر شده و آماده ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، تصریح کرد: دو اکیپ خط گرم نیز در این روز آماده‌باش بوده و درصورت ایجاد مشکل بدون قطع برق نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

جمشیدی از تهیه اجناس و کالاهای ضروری مورد نیاز واحدهای اجرایی برای سرویس و تعمیرات شبکه خبر داد و افزود: فهرست شعب گرفتن رأی نیز تهیه شده و بازدید و سرویس شبکه توزیع برق تغذیه‌کننده شعب گرفتن رأی با حضور همکاران انجام می‌شود.

وی گفت: پیگیری نصب ژنراتور در محل‌های حساس به‌خصوص سالن‌های تجمع آرا، استفاده از همکاران بسیجی و اکیپ‌های حراست برای کنترل و اماکن اداری شرکت در روز انتخابات و هماهنگی برای حضور مسئولین واحدهای اجرایی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

شناسه خبر 42052