شناسه خبر:42424
1400/4/3 00:24:29

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: فعالیت‌های فرهنگی امروزه بایستی بر اساس نیاز جامعه صورت بگیرد که بر همین اساس اتاق وضعیتی در سازمان تبلیغات شکل دادیم و هر روزه رصدهایی درخصوص وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه انجام می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فتاحی در جمع اصحاب رسانه گفت: سازمان تبلیغات در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار گرفته است، در این راستا تشکل‌های دینی و مردمی که توسط این سازمان تأسیس می‌شوند امروز به فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح جامعه رسیده‌ است.

وی افزود: وظیفه این سازمان تبلیغ اسلام ناب و گفتمان‌سازی براساس اولویت‌های انقلاب است؛ نظر ما این است که باید جلوتر از جامعه حرکت کنیم و جامعه را با خود همراه کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مبلغین ما در عرصه انتخابات اثرگذاری فراوانی بر حضور مردم به پای صندوق‌های رأی داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فتاحی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی امروزه بایستی بر اساس نیاز جامعه صورت بگیرد که بر همین اساس اتاق وضعیتی در سازمان تبلیغات شکل دادیم و هر روزه رصدهایی درخصوص وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در 20 سال گذشته هیئت‌های مذهبی ما با کمترین آسیب فعالیت می‌کنند؛ مخاطب سازمان تبلیغات، عام است و با گروه خاصی کار ندارد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: اجتماعات دینی ما در ایام شیوع کرونا محدود شد و این موضوع آسیب بود، اما در حال آمادگی برای پساکرونا هستیم تا مجددا این فضاها احیا شود.

فتاحی ادامه داد: کانال‌های مختلفی را ایجاد کردیم و از این طریق در ایام کرونا مراسمات خود را در پیش گرفتیم.

وی با بیان اینکه در سطح استان 700 مکان تبلیغی و دینی موجود هست، افزود: کانون مهم آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی ما مساجد هستند که برنامه‌های خاصی برای آنان در نظر گرفته شده است.

 

شناسه خبر 42424