شناسه خبر:42660
1400/4/8 09:36:34

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان کرمانشاه از خدمت‌رسانی بی‌وقفه قضائی در کرمانشاه با وجود شرایط کرونایی در این استان خبر داد.

شهرام کرمی صبح روز گذشته در دیدار با امیران و فرماندهان ارتش و سپاه استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه کار قضائی کاری سخت و طاقت‌فرسا است، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن آمار اختلافات در استان کرمانشاه، هرساله تعداد زیادی پرونده به دادسرا وارد می‌شود که بررسی و رسیدگی به آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاری سخت بوده که با تلاش همکاران قضائی محقق شده است.

وی افزود: با وجود حجم بالای پرونده‌هایی که به دادسرا وارد می‌شود، اما همواره تلاش کرده‌ایم با سرعت و دقت به این پرونده‌ها رسیدگی کنیم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در ایام کرونا نیز با وجود اینکه تعدادی از همکاران قضائی و اداری مجموعه قضائی به بیماری کرونا مبتلا شدند، اما حتی برای یک روز هم خدمات قضائی را تعطیل نکردیم.

وی ادامه داد: دستگاه قضائی استان اولویت خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم قرار داده است.

کرمی در ادامه با قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مسلح استان کرمانشاه، افزود: امنیتی که امروز در استان مرزی کرمانشاه و مرزهایمان داریم، مرهون زحمتکشان ارتش و سپاه است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح استان کرمانشاه با چشمان تیزبین خود از مرزهای ایران اسلامی پاسداری و نگهداری می‌کنند.

دادستان کرمانشاه خطاب به امیران و فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران در استان کرمانشاه، افزود: شما حافظان نظم و امنیت کشور هستید و مردم ایران به شما دلاورمردان می‌بالند و افتخار می‌کنند؛ چراکه در دنیا غرورآفرین بوده‌اید و ایران اسلامی را در همه بر‌هه‌ها سربلند کرده‌اید.

شناسه خبر 42660