شناسه خبر:42713
1400/4/9 09:38:14
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

2 برابر شدن خدمات کمیته امداد ایلام به نیازمندان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از دو برابر شدن خدمات کمیته امداد ایلام به نیازمندان خبر داد و گفت: بخشی از محرومیت‌ها و مشکلات اقتصادی در استان ایلام متأثر از محرومیت فرهنگی است.

قنبر موسی‌نژاد در دیدار با امام جمعه چرداول اظهار کرد: سال 99 با اینکه با مشکلات عدیده اقتصادی و کرونا همراه بود با این حال خدمات کمیته امداد در استان ایلام دوبرابر سال قبل از آن بود.

وی گفت: خوشبختانه همراهی خوب خیرین با کمیته امداد و مشارکت آنان در کمک به نیازمندان باعث شد فشار سختی‌های اقتصادی بر مردم کمتر شود و در شرایط کرونا شاهد جلوه‌های زیبا و نیکوکارانه مردم استان بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اضافه کرد: از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از کمیته امداد درآمد باثبات برای خانواده‌ها از طریق توانمندسازی و تکریم خانواده‌های مددجو است و تلاش ما در کمیته امداد این است این دو مهم به خوبی محقق شوند.

موسی‌نژاد گفت: بخشی از محرومیت‌ها و مشکلات اقتصادی در استان ایلام متأثر از محرومیت فرهنگی است و اعتقاد ما این است در استان ایلام فرهنگ کار و تلاش باید بیشتر از گذشته تقویت شود.

وی بیان کرد: در کمیته امداد ارائه خدمات قرض‌الحسنه‌ای به نیازمندان به جای کمک‌های بلاعوض در اولویت قرار گرفته است و سال گذشته در شهرستان چرداول بیش از 13 میلیارد تومان خدمات قرض‌الحسنه‌ای به مردم ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: توسعه فرهنگ توانمندسازی در بین مددجویان در استان به‌صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است و هدف ما این است مردم به سمت کار و تلاش بیشتر هدایت شوند.

شناسه خبر 42713