شناسه خبر:43282
1400/4/21 09:54:51
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در نشستی با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان کردستان ابراز کرد:

جبهه انقلاب اسلامی با تمام توان در مقابل دشمن است

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: جبهه انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی مناسب و با همه توان در مقابل دشمن قرار گرفته تا با حرکت جدید و تربیت نسل جدید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

سردار سید صادق حسینی در نشست با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار کرد: امروز انقلاب به‌شدت نیازمند جبهه‌سازی است و رشد و تعالی و حرکت جریان‌ساز انقلاب نیازمند داشتن برنامه‌های بلندمدت برای نسل فعلی انقلاب است تا بتواند آینده انقلاب را به‌روشنی ترسیم و آنچه مدنظر اهداف امامین انقلاب است را به منصه ظهور برساند.

وی افزود: نسل فعلی انقلاب برنامه، حرکت هماهنگ و تربیت‌کننده نیاز دارد تا بتواند در کنار نسل انقلابی چرخ متحرک انقلاب ازجمله، پویایی، پیش برندگی را به نحو شایسته به حرکت درآورده و ادامه‌دهنده حرکت نورانی شهدا باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به نسل جوان و نوجوان که پرچم‌داران این انقلاب هستند، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما برای تعمیق فرهنگ خود، انقلاب و آینده آن نیازمند آموزش سازمان‌دهی و تسهیلات اسلامی و انقلابی هستند تا بتوانند در این فضا آموزش لازم را برای جلوگیری از هرگونه تهدیدی ببینند.

سردار حسینی گفت: تجربیات گران‌بهای چهار دهه نظام انقلاب اسلامی اعم از جبهه‌سازی و تشکیلات پیش برنده یک اندوخته گران‌بهایی است که ما باید به نحو احسن از این گوهر گران‌بها حراست و حفاظت کرده و از آن برای برنامه‌های آینده استفاده لازم را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: اداره انقلاب و سازمان‌های مختلف انقلابی، دفاع مقدس، سازمان گسترده بسیج، تشکیلات انقلابی نظام و حوادث و آنچه که بر ما در چهار دهه گذشته، گذشت بسیار ارزشمند و انقلابی است که از این تجربیات باید به نحو شایسته برای داشتن آینده‌ای شایسته استفاده کرد.

وی اظهار کرد: این انقلاب هرچقدر که بزرگ شده باشد و شاخه‌های بسیاری برای رشد گسترانده باشد به همان مقدار تربیت و سازمان‌دهی انقلابی در آن وجود دارد و همین امر باعث شده که دشمن در مقابل آن با راهکارهای مختلف، متنوع‌تر عمل کند بنابراین لازم است با اقدام انقلابی و سازوکار انقلابی و نیروی انقلابی جوان، بالنده و حرکت آفرین در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه دشمنان در انتخابات اخیر با ایجاد عملیات‌های روانی مختلف و سازمان‌دهی شده، تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی به‌کار گرفته بودند، اما مردم آگاه با حرکت انقلابی خود و در تراز این انقلاب باعث شدن که تیر دشمن به سنگ بخورد.

سردار صادقی تأکید کرد: برای اقدام مقابله‌ای و تداوم انقلاب باید با داشتن برنامه‌های هدفمند و منظم در آینده حرکت کنیم و با طراحی نقشه جدید و استفاده از ظرفیت‌های موجود به نحو شایسته در زمان لازم در جهت پویایی این انقلاب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با تربیت جوانان توانمند، باسواد، متخصص، انقلابی و برخوردار از مکتب اسلام می‌توانیم در جهت ارتقاء این انقلاب تلاش کنیم، اظهار کرد: تجربه چهار دهه گذشته و ظرفیت فعلی با نامه و طرح و تهیه سند چشم‌انداز انقلاب تضمین‌کننده حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی است، پس استفاده از این ظرفیت و فرهنگ‌سازی، به‌کارگیری نخبگان و جبهه‌سازی و تهیه شیوه‌نامه‌های جریان‌ساز، اقناع‌ساز و استکبارستیز از الزامات واجب انقلاب اسلامی در این شرایط حساس است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: جبهه انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی مناسب و با همه توان در مقابل دشمن قرار گرفته تا با حرکت جدید و تربیت نسل جدید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

سردار حسینی به مسئولان توصیه کرد و گفت: با حضور انقلابی خود دامنه انقلاب را گسترده‌تر و از جنس مردم و برای مردم و به خواست مردم عمل کرده و برای کمک به آنان تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشته و هرآنچه که شایسته و درخور شأن مردم انقلابی ماست را فراهم کنیم چرا که جایگاه مردم انقلابی رفیع، خجسته و عزیز است.

وی یادآور شد: باید برای داشتن ملتی این‌چنین آگاه سپاسگزار خدا و زیبا و هدفمند در تربیت نسل انقلابی کوشا باشیم و این را بدانیم که زایش، تولیدمثل و رویش، عامل و تولیدکننده قدرت است و قدرت عامل و تضمین‌کننده و پیش‌برنده انقلاب است پس ما باید بر گستره مرزهای کشورمان فراتر از مرزهای جغرافیایی پیش‌رویی کرده و این انقلاب را به اقصی‌نقاط مختلف دنیا برای الگوگیری عرضه کنیم.

شناسه خبر 43282