شناسه خبر:43464
1400/4/26 09:03:36
همزمان با هفته حجاب و عفاف صورت گرفت؛

توزیع 250 سری جهیزیه در بین نوعروسان کردستانی

سپهرغرب، گروه خبر: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از اهدای 250 سری جهیزیه به نوعروسان کردستانی همزمان با هفته حجاب و عفاف خبرداد.

فرهاد کاظمی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بنا بر رسالتی که بر عهده دارد در طول سال اقدام به ارائه حمایت‌های متعدد از مددجویان خویش می‌کند.

وی افزود: کمک به ازدواج‌های آسان و به‌هنگام از جمله رسالت‌های تعریف شده ما بوده و در این راستا نیز هرساله چند صد فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج در اختیار نوعروسان تحت پوشش قرار می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اعلام کرد: در سال گذشته هزار و 754 سری جهیزیه و 637 مورد هدیه ازدواج به ارزش 66 میلیارد به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد اهدا شد.

کاظمی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 751 سری جهیزیه به نوعروسان کردستانی اهدا شده است که 250 مورد آن‌ها همزمان با هفته حجاب و عفاف و به مناسبت سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها بیش از 400 میلیون ریال بوده و پنج قلم اساسی برای شروع زندگی جوانان را در بر می‌گیرد.

شناسه خبر 43464