شناسه خبر:43509
1400/4/27 11:08:38

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس هیئت اسکواش بیان کرد: هیئت اسکواش کرمانشاه در ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی سراسر کشور در سه‌ماهه نخست سال 1400، توسط فدراسیون رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش، اردشیر خسروی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی با توجه به مؤلفه‌های مختلف ازجمله عملکرد کمیته‌های کودک، استعدادیابی، فرهنگی، روابط عمومی، مسابقات، کمیته مربیان، پدل، راکتبال، سامانه مبین و همچنین حضور موفق در مسابقات لیگ یک کشور توسط تیم آقایان و کسب مقام سوم و حضور تیم بانوان در لیگ برتر، هیئت اسکواش کرمانشاه برای نخستین‌بار در تاریخ اسکواش توانست رتبه دوم را در بین هیئت‌های استانی کل کشور به‌دست آورد.

وی بیان کرد: در دوران کرونا هیئت اسکواش به دنبال بهانه نبود و سعی کردیم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و برگزاری برنامه‌های مختلف در هیئت سعی بر آن داشتیم که عملکرد موفقی را در کلیه کمیته‌‌ها و حضور موفق در مسابقات داشته باشیم.

رئیس هیئت اسکواش عنوان کرد: در راستای کسب این موفقیت بزرگ برای ورزش کرمانشاه از زحمات و حمایت‌های مجموعه‌ اداره کل ورزش جوانان به‌خصوص مدیرکل محترم و تمام جامعه اسکواش ازجمله همکارانم در هیئت تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: ما به کمک مجموعه اسکواش توانستیم اسکواش را به مردم معرفی و از تمام ظرفیت‌های موجود برای شناسایی استعداد‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم آینده آن را تضمین کرده باشیم.

 

شناسه خبر 43509