شناسه خبر:43679
1400/5/3 09:18:28
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

اختتامیه نخستین نمایشگاه کسب‌وکار خُرد خانگی برگزار شد

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: اختتامیه نخستین نمایشگاه کسب‌وکار خُرد خانگی در محل تالار قرآن همدان برگزار شد.

روح‌الله وجدی‌هویدا در گفت‌وگو با خبرنگار سپهرغرب و سپهرپیام با اشاره به نخستین نمایشگاه کسب‌وکار خُرد خانگی، اظهار کرد: نمایشگاه کسب‌وکار خانگی به مدت 6 روز در محل تالار قرآن همدان با حضور 40 غرفه برای نخستین‌بار برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه در این مدت با وجود محدودیت‌های کرونایی که وجود داشت، اما شاهد استقبال بی‌نظیری از این نمایشگاه بودیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان آنکه رویکرد این نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی بود، گفت: با توجه به استقبال خوبی که برای نخستین‌بار از این نمایشگاه شاهد بودیم، بی‌شک تا پایان سال نیز برگزاری این‌چنین نمایشگاه‌هایی را با هدف حمایت از فرهنگ رونق تولید و کسب‌وکار، در دستور کار قرار خواهیم داد.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: رونق بازارچه‌های محلی با توجه به تشکیل همیاران محلات، انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه وجود فرهنگ‌سرای ولایت که به‌صورت تخصصی در زمینه کسب‌وکار فعالیت می‌کند فرصت بی‌نظیری برای همدان است، بیان کرد: فرهنگ‌سرای کسب‌وکار ولایت نخستین فرهنگ‌سرا در کشور با این رویداد بود که در همدان ایجاد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: این فرهنگ‌سرا در زمینه مهارت‌آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) به تسهیل‌گری حوزه اشتغال و کمک به توانمندسازی خانواده‌های بی‌بضاعت، بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌پردازد.

مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه کسب‌وکار خُرد خانگی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد.

همچنین از غرفه‌داران برتر نیز توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان تقدیر صورت گرفت.

شناسه خبر 43679