شناسه خبر:44012
1400/5/11 09:44:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: مبادی مرزی کرمانشاه برای مقابله با کرونا کنترل می‌شوند.

فریبرز کرمی اظهار کرد: به‌دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا در کشور و اینکه مرزهای استان کرمانشاه بیشترین صادرات را به کشور عراق دارند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت جدی در مرزها اجرا می‌شود.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا در مرزهای استان کرمانشاه ناوگان ترانزیتی داخلی و خارجی در مرزها از طریق ایجاد استخر، ضد عفونی و رانندگان و سایر عوامل اجرایی با انجام تست‌های کرونا کنترل می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل مسافر بین شهری با 50 درصد ظرفیت فعال هستند و بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

کرمی خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری کرمانشاه زباله‌های پایانه‌های مسافربری مانند ماسک و غیره پس از پایان سفر جمع‌آوری در محل مشخصی دفن می‌شود.

وی با اشاره اینکه یکی از شاخص‌های استاندارد بودن جاده‌ها و محورهای مواصلاتی نصب علائم راهنمایی و رانندگی است، بیان کرد: علائم راهنمایی و رانندگی در تمام جاده‌های استان کرمانشاه نصب شده، اما یکی از مشکلات اصلی راهداری استان سرقت این علائم بوده که جاده‌ها را از حالت استاندارد خارج می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان کمبود منابع اعتباری استان کرمانشاه، گفت: برای تعمیر، نگه‌داری و اصلاح جاده‌های حادثه‌خیز استان کرمانشاه نیازمند اعتبارات ویژه هستیم.

 

شناسه خبر 44012