شناسه خبر:44069
1400/5/12 09:37:42
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

گروه‌های مقاومت سبب فرار آمریکا از غرب آسیا شده‌اند

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر نقش‌آفرینی بسیج مردمی گروه‌های مقاومت در منطقه، گفت: امروز به‌واسطه شکل‌گیری بسیج مردمی، فرار مفتضحانه آمریکا از منطقه غرب آسیا را شاهد هستیم.

روز گذشته طی مراسمی با تقدیر از خدمات سه‌ساله مرتضی سیاهوشی، کامران کریمی به‌عنوان فرمانده سپاه تویسرکان معارفه شد.

همچنین با تقدیر از خدمات پنج‌ساله حجت‌الاسلام حسن‌یار عبادی‌امجد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام علی دانیالی به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تویسرکان منصوب شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) سپاه همدان در این آیین با سلام به 750 شهید تویسرکان، از شهید مهدی ملکی فرمانده سپاه گردان قاسم‌بن‌الحسن تویسرکان در عملیات مرصاد یاد کرد و گفت: با پذیرفتن قطعنامه 598 از سوی ایران، دشمن تصور کرد نظام جمهوری اسلامی در موضع ضعف قرار گرفته و توان مقابله ندارد، بنابراین با حمایت منافقین ضمن تغییر تاکتیک جنگ هشت ساله و انتخاب تاکتیک نقطه‌ای، از غرب کشور حمله کرد.

سردار مظاهر مجیدی با اشاره به شهادت شهیدملکی و 36 نفر از هم‌رزمانش در عملیات مرصاد، گفت: رزمندگان تویسرکان در قالب گردان قاسم‌بن‌الحسن (ع) نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در پیروزی عملیات مرصاد و شکست مفتضحانه دشمن داشتند.

وی به حرکت بزرگ و تاریخی ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری سال جاری اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آن برای تحقق سه راهبرد انتخاب نامزد متمایل به غرب، مشارکت حداقلی و ناامن کردن وضعیت در انتخابات 1400 ایران، توان بسیار بالایی صرف کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به دستگیری 270 نفر از عوامل دشمن که هدف ناامن‌سازی انتخابات را دنبال می‌کردند، ادامه داد: راهبرد آمریکا برای بهره‌وری از انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع خود، با مشارکت پُررنگ مردم با وجود شرایط سخت کرونا و اقتصاد در پای صندوق‌های رأی و انتخاب یک نیروی انقلابی، شکست خورد.

وی با تأکید بر اینکه نقش مردم تویسرکان در انتخابات 1400 بسیار پُررنگ و شفاف بود، گفت: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب با هدف‌گذاری خوب، حرکت بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی آغاز کند؛ قطعاً همه ما باید برای تحقق این امر دولت سیزدهم را کمک کنیم.

شناسه خبر 44069