شناسه خبر:44283
1400/5/17 10:40:23

سپهرغرب، گروه فرهنگی: بیژن قدوسی اظهار کرد: من تا سال 1389 در سه بخش نمایش خانگی، سینما و تلویزیون در حال فعالیت بودم و پس از آن به اصفهان بازگشتم اما باز در همین حوزه‌ها فعالیت داشتم.

وی گفت: محدودیتی در تلویزیون ایران وجود ندارد بلکه هر فعالیتی اصول و قوانین دارد که باید رعایت شود. نه تنها در ایران بلکه هر کجای دنیا این خط قرمزها وجود دارد.

این تهیه کننده ادامه داد: بایدها و نبایدها در تمام فعالیت‌های تصویری وجود دارد و کاملاً طبیعی است. یک تهیه کننده باید با در نظر گرفتن شرایط حال جامعه و با در نظر گرفتن اوضاع موجود محتوا تولید کند. از آن مهم‌تر، محتوا باید با راه و روشی صحیح تولید شود.

قدوسی تصریح کرد: اکنون برقراری شرایط مطالبه‌گری چیزی است که در دستور کار قرار گرفته، پس می‌شود برخی دغدغه‌ها و ناهنجاری‌ها را به صورت مطالبه‌گری اجتماعی به تصویر کشید. وی با ابراز تأسف از شرایط موجود تلویزیون، خاطرنشان کرد: این روزها تلویزیون بودجه ندارد به همین دلیل کارها بیشتر مشارکتی و سفارشی شده. درواقع با تمام تلاشی که می‌شود فعالیت‌های آن کمی از قالب تلویزیون دور شده است. امیدوارم تلویزیون هرچه سریع‌تر به دوران اوج خود بازگردد.

شناسه خبر 44283