شناسه خبر:44321
1400/5/18 10:37:33
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

خبرنگاران ‌هوشمندانه عملیات روانی دشمنان ‌‌را خنثی کنند

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: خبرنگاران با رصد هوشمندانه اقدامات روانی دشمنان انقلاب اسلامی که در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی شدت بیشتری یافته، را خنثی کنند.

سردار سید صادق حسینی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و اصحاب رسانه، هفدهم مردادماه را به تمامی خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات در استان تبریک گفت و اظهار کرد: روز 17مرداد، روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی همچنین شهید والامقام صارمی، آوینی و رجایی است، که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را برعهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی، را در جامعه فراهم می‌آورند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، افزود: اصحاب رسانه به‌راستی تجسم امانت مسئولیت، دلسوزی و انجام وظیفه‌اند بی‌تردید کارکرد و نتیجه تلاش خبرنگاران عزیز، انعکاس مشکلات جامعه و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان و در حقیقت صدای رسای مردم هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: خبرنگاران خاضعانه و بی‌ادعا همچون چراغی روشن و هدایتگر نقش مهمی در ایجاد وحدت، همدلی و امیدآفرینی در جامعه را ایفا می‌کنند و در تمام عرصه‌های اجتماعی از جمله دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و در شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده و هستند و شهدای عزیزی همچون صارمی آوینی و رجایی گواه این مدعا هستند.

سردار حسینی بیان کرد: خبرنگاران در قبال حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن، کشور و منافع ملی مسئولیت دارند و وظیفه این عزیزان امروزه مهم‌تر از گذشته بوده و ضرورت دارد با رصد هوشمندانه اقدامات روانی دشمنان انقلاب اسلامی و ایران عزیز که در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی کنونی شدت بیشتری یافته است، جنگ روانی آنان را خنثی کنند.

وی اظهار کرد: تردیدی نیست که بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل درست آن منعکس نشده و حرکت جامعه به سمت بهبود و اصلاح با چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ابراز کرد: از فعالیت‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی خبرنگاران استان کردستان تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

شناسه خبر 44321