شناسه خبر:44415
1400/5/20 09:12:42

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان همدان با بیان اینکه امیدواریم تا اول مهرماه مشکلات کارخانه کیوان به طور کامل حل و فصل و تمام خطوط آن راه‌اندازی شود گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان قول مساعد تقیسط بخشی از بدهی این واحد تولیدی را داده است.

حسن خانجانی با بیان اینکه کارخانه کیوان در حال حاضر با مشکلات مالیاتی و تامین اجتماعی روبرو است اظهار کرد: متاسفانه دسترسی و حساب‌های شرکت بابت بدهی سنوات قبل بسته و با شرایط سخت تهیه مواد اولیه امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا اول مهر مشکلات این واحد تولیدی به طور کامل حل و فصل و تمام خطوط راه‌اندازی شود افزود: امور مالیاتی و تامین اجتماعی باید بر حسب قانون طلب‌های خود را از شرکت مطالبه کنند و این موارد حل مشکلات کارخانه کیوان را دشوار کرده است.

دادستان همدان گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان قول مساعد برای تقیسط بخشی از بدهی این واحد تولیدی را داده است که امیدواریم به زودی شاهد راه‌اندازی کامل آن باشیم.

وی یادآور شد: پروژه اسکای مال نیز در حال حاضر متوقف شده به طوری که گزارش مفصلی تهیه و به دادستانی کل کشور ارسال شده و منتظر تصمیم هستیم.

خانجانی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مجموعه ما درباره منحل شدن این پروژه نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند لذا منتظر تصمیم و پیگیری‌ها از سوی داستانی کل هستیم.

شناسه خبر 44415