شناسه خبر:44529
1400/5/24 11:44:10

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از تشدید محدودیت ترافیکی در همدان خبر داد و گفت: روز گذشته 630 خودرو در همدان اعمال قانون شدند.

فرخ جمالی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا محدودیت ترافیکی در مراکز تفریحی و گردشگری همدان با قوت اجرایی می‌شود، اظهار کرد: با تعطیلی یک‌هفته‌ای کشور جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی در استان تشدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد خودروهای شهرستان‌های استان در همدان نیز ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود، گفت: تنها روز گذشته 630 خودروی غیر بومی و مربوط به شهرستان‌های دیگر در مراکز تفریحی همدان جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به افزایش تصادفات جرحی عابرین پیاده در همدان، افزود: متأسفانه در برخی معابر سرعت‌ها بالا است و عابرین نیز توجه لازم را در عبور از معابر ندارند.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته تنها هفت مورد تصادف عابر پیاده در همدان ثبت شده است، گفت: این تصادفات منجر به جرح شده و متأسفانه یک فرد نیز به کما رفته است.

جمالی با تأکید به دقت عابر پیاده در عبور از عرض خیابان، افزود: سعی شده در معابر پُرخطر مانند بلوار بعثت با دوربین ثبت تخلف کنترل لازم صورت گیرد تا سرعت‌ها به حداقل برسد که البته کاهش سرعت نیز بسیار محسوس و چشم‌گیر بوده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: درمجموع در معابر همدان خصوصاً در بلوارها نیاز است سرعت کاهش یابد.

شناسه خبر 44529