شناسه خبر:44533
1400/5/24 11:55:27

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سروآباد از اعزام کاروان سلامت به روستاهای نسنار و یوژنان در بخش مرکزی شهرستان سروآباد برای ارائه خدمات پزشکی خبر داد.

هورامان عثمان‌زاده اظهار کرد: در روستاهای نسنار و یوژنان بخش مرکزی شهرستان سروآباد به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت هلال احمر شهرستان با همکاری واحد دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها اقدام به برگزاری کاروان سلامت نمود.

وی افزود: در این برنامه که به‌مدت دو روز برگزار شد علاوه بر اهالی روستاهای نسنار و یوژنان، روستاهای اطراف ازجمله هرسین، آریان، چشمیدر و بوریدر از خدمات این کاروان بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: در این کاروان پزشکان دندانپزشکی و دستیاران، دو خودروی مجهز به تجهیزات کامل دندانپزشکی، چندین یونیت سیار در محیط خانه بهداشت روستا مستقر شده و اقدام به معاینه، جرمگیری، کشیدن دندان و ترمیم نمودند که در این طرح به بیش از 200 نفر خدمات دندانپزشکی ارائه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سروآباد تصریح کرد: در طی دو روز اجرای طرح در روستاهای بخش مرکزی شهرستان سروآباد، علاوه بر ارائه خدمات دندانپزشکی، بسته‌های بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضد عفونی توزیع گردید و آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از کرونا برای اهالی روستاها ارائه شد.

شناسه خبر 44533