شناسه خبر:44722
1400/5/31 10:03:06

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پایان عملیات احداث فضای سبز چهار هزار و 350 مترمربعی واقع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی 115 این منطقه خبر داد.

عطاء‌الله ساعدموچشی اظهار کرد: احداث فضای سبز در نقاط مختلف سطح شهر با هدف ارتقای سرانه فضای سبز در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: بلوار انتظام یکی از بلوارهای سطح منطقه است که از دو سال گذشته عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج بیان کرد: احداث بیش از 26هزار متر مربع فضای سبز، کف فرش پیاده‌رو، نصب مبلمان پارکی و ست ورزشی ازجمله اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته در راستای ساماندهی بلوار انتظام است.

ساعدموچشی گفت: با هدف توسعه سرانه فضای سبز در سال‌جاری عملیات احداث فضای سبز به متراژ چهار هزار و 350 متر مربع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی اجرا شد.

وی افزود: اجرای دو هزار مترمکعب خاکبرداری، چهار هزار مترمکعب خاکریزی با خاک نباتی و اجرای عملیات جدول‌گذاری به‌صورت تک جدول به طول 350 متر از عمده عملیات عمرانی صورت گرفته به‌منظور تکمیل عملیات احداث فضای سبز بوده است.

وی افزود: عملیات نهال‌کاری با استفاده از نهال توری و جوهر و کاشت درختچه‌های زرشک، یوکا و ترون، ایجاد روشنایی و احداث سکوی نشیمن نیز انجام شده است و ست بازی کودکان هم در این بلوار نصب می‌شود.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج تصریح کرد: برای تأمین آب جهت آبیاری فضای سبز احداث شده نیز چاهی به عمق 14 متر حفر شده و یک مخزن 45 مترمکعبی نیز تعبیه شده است و آبیاری این فضای سبز هم به روشن نوین انجام می‌شود.

شناسه خبر 44722