شناسه خبر:44766
1400/6/1 10:03:22

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به رعایت 60 تا 70 درصدی اصناف کرمانشاه در محدودیت 6 روزه، گفت: پاساژها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

رامین پهلوانی روز گذشته با اشاره به پایان تعطیلات 6 روزه، اظهار کرد: اصناف گروه شغلی یک شامل تمامی عرضه‌کنندگان مواد غذایی و لوازم ضروری نظیر سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خواروبارفروشی‌ها، لوازم یدکی و خشکشویی‌ها همچون گذشته می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: دیگر اصناف هم به‌جز هفت گروه شغلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به ادامه فعالیت رستوران‌ها به‌صورت بیرون‌بر، گفت: پاساژها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند اما استخرها و باشگاه‌های ورزشی فعلاً تعطیل هستند.

وی رعایت اصناف کرمانشاه در محدودیت 6 روزه را 60 تا 70 درصد اعلام کرد و افزود: اصناف انصافاً در هر مقطعی از زمان که محدودیت و ممنوعیت‌ها از سوی ستاد کرونا اعلام شده، به‌خوبی همکاری داشته‌اند.

پهلوانی با اشاره به فعالیت 50 هزار واحد صنفی در کرمانشاه و تعداد محدود بازرسان، گفت: تلاش برای ریشه‌کنی کرونا، کاری همگانی است؛ مردم باید در کنار هم در صحنه حاضر شوند. خود آن‌ها بهترین ناظران هستند که همکاری داشته و موارد را به 124 اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

شناسه خبر 44766