شناسه خبر:44768
1400/6/1 10:08:38

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات مختلف و بازرسی از مجموعه، پنج میلیارد تومان اعتبار برای تالار مرکزی خرم‌آباد تخصیص پیدا کرده که هفته آینده مبادله موافقت‌نامه آن انجام می‌شود.

احمدحسین فتایی روز گذشته با اشاره به آخرین وضعیت تالار مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: متأسفانه اعتبارهای این مجموعه طی سال‌های اخیر به‌دلیل تعطیلی کار، صفر بود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات مختلف و بازرسی از مجموعه، پنج میلیارد تومان اعتبار برای تالار مرکزی خرم‌آباد تخصیص پیدا کرده که هفته آینده مبادله موافقت‌نامه آن انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تعیین پیمانکار تالار مرکزی خرم‌آباد و ادامه عملیات اجرایی پروژه طی مهرماه خبر و ادامه داد: درحال حاضر مجموعه 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تزریق اعتبار عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

فتایی با اشاره به بهره‌برداری از کتابخانه الیگودرز طی روزهای گذشته، از افتتاح کتابخانه شهید باهنر بروجرد با پیشرفت فیزیکی 98 درصد تا ماه آینده خبر داد.

وی بیان کرد: سالن نگارخانه مجتمع ازنا نیز به‌زودی افتتاح خواهد شد، ضمن اینکه برای بازسازی سالن‌های نمایش دورود و ازنا نیز اعتبارهایی پیش‌بینی شده که عملیات اجرایی آن به‌زودی انجام می‌شود.

 

شناسه خبر 44768