شناسه خبر:44770
1400/6/1 10:13:06

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان گفت: با پایان یافتن تعطیلات کرونایی سینماهای استان نیز که از یک هفته قبل تعطیل شده بود روز یکشنبه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

حیدر مرادی اظهار کرد: با توجه به وضعیت استان در موج پنجم کرونا و به احترام کادر درمان و همچنین ایام عزاداری امام حسین (ع) و یارانش، سینماهای حوزه هنری استان در شهرهای سنندج، سقز و بیجار از 23 تا 30 خرداد به مدت یک هفته تعطیل شد.

وی با بیان اینکه سینماهای استان از امروز 30 خرداد مجدداً فعالیت خود را از سر گرفته اند، افزود: در تمام برنامه‌های سینماها رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مدنظر است و فیلم‌هایی که قبل از تعطیلات روی پرده بود مجدداً اکران خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان به عناوین فیلم‌های اکران شده در سینماهای استان اشاره کرد و ادامه داد: دینامیت، مدیترانه، سیاه باز، بوتاکس و آبجی ازجمله فیلم‌هایی است که هم‌اکنون در سینماهای استان اکران می‌شود.

استان کردستان با جمعیت یک میلیون ‌و 603 هزار نفر دارای 14 سالن سینمایی در شهرهای سنندج، سقز، بیجار و مریوان است که 13 سالن آن متعلق به حوزه هنری است.

شناسه خبر 44770