شناسه خبر:44876
1400/6/3 09:42:54

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر جهاد کشاورزی ملایر از تخریب ساخت‌وسازهای غیر مجاز و بازگشت 20 مورد اراضی زراعی در روستای حاجی‌آباد و حریم شهری به جهاد کشاورزی ملایر خبر داد.

سیدمهدی میرباقری اظهار کرد: در پی تصرف اراضی کشاورزی در روستای حاجی‌آباد و حریم شهری با همکاری شهرداری، اداره راه و همکاری نیروی انتظامی 20 مورد از اراضی که به ساخت سوله، دیوارکشی و ساخت‌وسازهای غیر مجاز منجر شده بود، به اراضی کشاورزی شهرستان ملایر بازگشت.

وی با بیان آنکه در این زمینه با همکاری نهادهای مرتبط این ساخت‌وسازها که به‌صورت غیر مجاز انجام شده بود تخریب شد، گفت: اراضی کشاورزی نباید به ساخت‌وسازهای غیر مجاز تبدیل شود و در این راستا با افراد متخلف از سوی مراجع قانونی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت انگور در ملایر، افزود: زمان برداشت انگور از نیمه دوم شهریورماه شروع شده و تقریباً تا اواخر مهرماه ادامه دارد. وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال 240 هزار تُن انگور از تاکستان‌های ملایر برداشت شود، تصریح کرد: بیش از 11 هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر پوشش این محصول قرار دارد.

شناسه خبر 44876