شناسه خبر:44885
1400/6/3 10:09:22

سپهرغرب، گروه خبر: شورای کرمانشاه در یک قدمی انحلال قرار گرفته و شهروندان کرمانشاهی از هیئت نظارت، استاندار، فرماندار، نهادهای نظارتی و قانونی توقع دارند به این وضعیت آشفته رسیدگی کنند.

نشست انتخاب هیئت‌رئیسه یک‌ساله شورای اسلامی شهر کرمانشاه که قرار بود صبح روز گذشته برگزار شود، به‌دلیل غیبت دو نفر از اعضا رسمیت نیافت.

در این نشست قرار بود 9 نفر از اعضا تحلیف‌شده شورای اسلامی شهر حضور داشته باشند که با غیبت دو نفر از اعضا، این جلسه رسمیت پیدا نکرد.

سیدمیثم موسوی‌اجاق، عضو غایب در نشست درگیر بیماری کرونا شده و حضور وی در جلسه بعدی شورای اسلامی شهر که قرار است روز پنج‌شنبه هفته جاری ساعت 8:30 صبح در فرمانداری کرمانشاه برگزار شود، مشخص نیست.

شورای ششم شهر کرمانشاه با 11 منتخب کار خود را باید شروع می‌کرد که با توجه به نامه وزارت کشور به استانداری کرمانشاه و ابطال آرای دو عضو اصلی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، اعضای علی‌البدل شورا باید ظرف یک هفته الی یک ماه از 18 مردادماه امسال به‌عنوان عضو جایگزین معرفی می‌شدند که با بی‌تدبیری فرماندار کرمانشاه این معارفه به روزهای پایانی مهلت یک‌ماهه موکول شده است.

در این زمینه قطعاً نهادهای نظارتی و اجرایی باید ورود کنند و شهر را از بلاتکلیفی درآورند و هرگونه تعلل و سهل‌انگاری در این زمینه به منافع عمومی لطمه می‌زند و البته غیبت‌های عجیب و غریب برخی اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در جای خود باید بررسی شود.

شهروندان کرمانشاهی از هیئت نظارت، استاندار، فرماندار، نهادهای نظارتی و قانونی توقع دارند به این وضعیت آشفته رسیدگی کنند، چراکه مردم از مسئولان انتظار دارند در راستای حفظ منافعشان با احدی تعارف نکنند و هیچ مماشاتی صورت نگیرد.

شناسه خبر 44885