شناسه خبر:44933
1400/6/4 09:46:20

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی آخرین خبرها از واگذاری فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود را به‌عنوان دو صنعت غیر فعال، تشریح کرد.

حسین گودرزی با اشاره به آخرین خبرها در رابطه با کارخانه فولاد ازنا، اظهار کرد: در حاشیه جلسات بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با این کارخانه با رئیس‌جمهور رایزنی داشته‌ام.

وی با اشاره به قول مساعد رئیس‌جمهور برای پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به فولاد ازنا و همچنین صنایع غذایی گهر دورود، عنوان کرد: رئیس‌جمهور از من خواستند که هفته آینده نامه‌ای را به ایشان بنویسم تا بعد از استقرار هیئت دولت و شروع به کار دولت در همان هفته اول، مسائل مربوط به فولاد ازنا پیگیری شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مسائل و مشکلات مربوط به صنایع غذایی گهر دورود با رئیس‌جمهور، گفت: مسئله مافیا و همچنین بروکراسی سنگین بانک ملی را که 10 سال است اجازه واگذاری این صنعت را نداده، به رئیس‌جمهور اعلام کردم.

گودرزی بیان کرد: به رئیس‌جمهور اعلام کردم که هرکدام از این دو صنعت بزرگ فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود می‌توانند بالای یک‌هزار فرصت شغلی مستقیم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور به مسئول دفتر خود تأکید کردند که با دادستان تهران راجع به فولاد ازنا صحبت و رایزنی داشته باشند، گفت: هفته قبل هم جلسه‌ای با دادستان داشتیم و کار مهیای واگذاری است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه همچنین رئیس‌جمهور قول پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به صنایع غذایی گهر دورود را دادند و تأکید کردند که با وزیر مربوطه نیز در این رابطه رایزنی می‌کنند، افزود: در این راستا در همین جلسات مجلس، با وزیر پیشنهادی اقتصاد دیداری داشتم و موضوع را با ایشان در میان گذاشتم.

گودرزی گفت: وزیر هم قول دادند که در دو تا سه روز نخست آغاز وزارت خود این جلسه را برگزار و همان‌جا بانک ملی را برای واگذاری ملزم کند.

شناسه خبر 44933