شناسه خبر:44942
1400/6/4 10:18:15
ضرب‌الاجل فرمانداری سقز به چوبداران:

تا یک ماه آینده محله تازه‌آباد تخلیه شود

سپهرغرب، گروه خبر: معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه سقز تأکید کرد: چوبداران محله تازه‌آباد باید ظرف یک ماه آینده دام‌های خود را از آنجا خارج کنند.

علی محمدیان در نشست با دادستان، مسئولان ادارات و نماینده چوبداران تازه‌آباد سقز، با اشاره به تأکیدهای قبلی و مشخص شدن مکان نگهداری دام، به آنان ضرب‌الاجل داد، تا یک ماه آینده نسبت به تشکیل تعاونی و تخلیه تازه‌آباد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تخلیه تازه‌آباد در راستای رعایت حقوق شهروندی، اجرای مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا، جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر و مشترک دامی و ایجاد محیط سالم و رعایت شاخص‌های زیست محیطی است از ادارات خواست روند تأسیس تعاونی را برای آنان تسهیل کنند.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری ویژه سقز با اشاره به تنش آبی در کشور و به تبع آن در استان و شهرستان، خواستار رفع مشکلات کم‌آبی در صاحب با تدابیر اداره آب و فاضلاب و منابع آب و همچنین همکاری شهرداری، شورا و شهروندان برای رعایت الگوی مصرف و عدم حفر چاه غیرمجاز شد.

در این جلسه مشترک همچنین از شورا و شهرداری سقز خواسته شد تا راهکارهای لازم برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز اتخاذ و از روند رو به رشد آن با همکاری نیروی انتظامی و حکم دادستانی، جلوگیری شود.

علیرضا رضاپور دادستان شهرستان سقز هم با اشاره به اینکه کسی حق ندارد در داخل شهر یا محلات آن اقدام به نگهداری دام کند، بر تخلیه این محل از سوی چوبداران تأکید کرد.

شناسه خبر 44942