شناسه خبر:44996
1400/6/6 10:12:05

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت تنیس روی میز استان همدان از صعود پینگ‌پنگ‌بازان دختر همدان در رنکینگ فدراسیون تنیس روی میز کشور خبر داد.

زهره ابوطالبیان اظهار کرد: فدراسیون تنیس روی میز کشور تازه‌ترین رنکینگ پینگ‌پنگ بازان دختر کشور را اعلام کرد که در این رنکینگ شاهد ارتقای جایگاه ورزشکاران همدان هستیم.

وی با بیان اینکه در رنکینگ دختران نوجوان کشور ستایش ایلوخانی با پنج پله صعود به رده نخست نوجوانان دختر کشور صعود کرد گفت: این پینگ‌پنگ‌باز که جایگاه ششم را داشت در تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون تنیس روی میز کشور به جایگاه نخست صعود کرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان همدان افزود: در این رده مطهره موقرنیکو با صعود 37 پله‌ای رشد قابل توجهی داشت به‌طوری که از جایگاه 56 در مسابقات اخیر به رده 19 رنکینگ کشور صعود کرد.

ابوطالبیان گفت: در رده پینگ‌پنگ‌بازان جوان نیز شیما صفائی با حفظ جایگاه در رده نخست قرار دارد و توانسته با 3150 امتیاز بهترین ورزشکار تنیس روی میز کشور را از آن خود کند.

وی با بیان اینکه در این رده سنی دیگر ورزشکار همدانی پنج پله صعود کرد افزود: ستایش ایلوخانی که در رنکینگ قبل در جایگاه 31 قرار داشت در تازه‌ترین رنکینگ به رده 26 با 525 امتیاز صعود کرد.

وی با اشاره به اینکه در رده بزرگ‌سالان نیز شاهد جهش ورزشکاران همدانی بودیم گفت: شیما صفائی ملی‌پوش نابغه استان با 2700 امتیاز به جایگاه نخست رنکینگ صعود کرد، او در رنکینگ قبل در رده دوم قرار داشت که یک پله صعود کرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان همدان با بیان اینکه دیگر ورزشکار استان در رده بزرگ‌سالان نیز پنج پله صعود داشت در تشریح این مطلب گفت: هدیه آقامحمدی که قبلاً در جایگاه 26 قرار داشت در تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون تنیس روی میز با 990 امتیاز به رده 21 صعود کرد.

شناسه خبر 44996