شناسه خبر:45011
1400/6/6 10:54:36

سپهرغرب، گروه خبر: آیت‌الله بهجت خطاب به نوجوانانی که بعد از تشرف امام رضا علیه‌السلام در مشهد خدمت ایشان رسیدند: انشاءالله مؤید، مقبول‌الزیاره و محفوظ و معصوم از شر شیطان‌های انس و جن و آفت‌های دنیوی و اخروی و ظاهری و باطنی باشید.

توصیه‌های آیت‌الله بهجت و آیت‌الله 

سیدعلی قاضی (ره) برای موفقیت در زندگی

در هر حال با خدا باشید و خدا را فراموش نکنید تا اینکه خودمان، خودمان را فراموش نکنیم.

خداوند همیشه، همه مردان و زنان مؤمن را موفق بدارد تا از صراط مستقیم به چپ و راست منحرف نشوند و از خداوند همیشه سعادت خودشان را بخواهند و تا ابد از شر و آفت شیطان‌های انس و جن، دوری کنند و به خدا و انبیای او و اوصیای انبیا و ملائکه مقرب، نزدیک شوند.

هر کسی با هر مرتبه‌ای که دارد اگر از خداوند و انبیا و راه انبیا و اوصیا دوری کند، آخرش به همان اندازه دوری‌اش، پشیمان خواهد شد و هرکس در هر مرتبه و هرجا و در هر کاری باشد، با نزدیک شدن به آنان، آخر کارش سعادت و خوشحالی است.

امید دارم خدا همه را در صراط مستقیم به‌گونه‌ای حفظ و تثبیت کند که گمراهان را بتوانیم به راه بیاوریم، نه اینکه آنانی را که در راه مستقیم هستند، گمراه کنیم.

آیت‌الله سیدعلی‌آقا قاضی نیز در یکی از نامه‌هایش چنین مرقوم فرمودند:

«.... و تمام طرق.... توسل به ائمه أطهار (علیهم‌السلام) و توجه تام به مبدأ است. چون که صد آمد، نود هم پیش ما است. با دراویش و طریق آن‌ها کاری نداریم؛ طریقه، طریقه علما و فقها است، با صدق و صفا.»

محال است انسانی به‌جز از راه سیدالشهدا علیه‌السلام به مقام توحید برسد. سریان فیوضات و خیرات از مسیر حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام است و پیشکار این فضیلت هم حضرت قمر بنی هاشم ابالفضل‌العباس علیه‌السلام است.

از آن چیزها که بسیار لازم و با اهمیت است، دعا برای فرج حضرت حجت صلوات‌الله علیه در قنوت نماز وتر است، بلکه در هر روز و در همه دعاها.

شناسه خبر 45011