شناسه خبر:45040
1400/6/7 09:39:46

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ندای آسمانی» خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی گفت: این اداره کل با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز استان همدان جشنواره ملی، فرهنگی و هنری اذان با عنوان «ندای آسمانی» را برگزار می‌کند.

وی با بیان آنکه این جشنواره در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اذان در قالب‌های فرهنگی و هنری، شناسایی، معرفی و حمایت از هنر متعهدانه و هنرمندان متعهد در زمینه تولید آثار مرتبط با اذان و تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ اذان را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: بخش هنری جشنواره در رشته‌های مستند، کلیپ کوتاه، موشن‌گرافیک، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی و بخش فرهنگی در رشته‌های خاطره، مقاله، شعر و داستان برگزار می‌شود.

جزئیات و شرایط شرکت در این جشنواره در فراخوان منتشر شده است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

احسانی با تأکید بر اینکه 15 آبان‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره بوده و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان 30 آبان‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار برای شرکت در جشنواره در قسمت مربوط به «جشنواره ندای آسمانی» که در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تعریف شده است و دریافت آثار صرفاً از این طریق انجام می‌شود.

شناسه خبر 45040