شناسه خبر:45174
1400/6/9 09:48:18

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کار ساخت‌وساز مسکن در منطقه 32هکتاری بروجرد به‌زودی آغاز می‌شود.

عباس گودرزی در این باره اظهار کرد: با اینکه سال‌ها از کلنگ زنی منطقه 32 هکتاری شهرستان بروجرد می‌گذرد اما این پروژه نیمه تمام رها و به دلیل اختلاف نظراتی که در شهرداری و شورای اسلامی بروجرد روی موضوع منطقه 32 هکتاری به وجود آمده بود متاسفانه کار در این منطقه متوقف شده بود.

وی افزود: در بازدیدی که از منطقه 32 هکتاری داشتیم با توجه به این که شهرداری تعهداتی را که آنجا نسبت به این منطقه داده بود انجام نداده بود کار نیمه تمام رها شده بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: کار آبرسانی و شرکت گاز در این منطقه تمام شده است، در واقع بخش عمده‌ای از آبرسانی منطقه 32 هکتاری در سال‌های قبل انجام شده است و هم اکنون مشکل آبرسانی را نداریم.در بحث برق رسانی نیز تیرهای برق سال‌های قبل توسط شهرداری در این منطقه مستقر شده است.

وی بیان کرد: آنچه که باقیمانده کار است بحث تکمیل پروژه برق رسانی به منطقه 32 هکتاری، یعنی اجرای شبکه کامل برق رسانی به منطقه و تکمیل شبکه آبرسانی است.

گودرزی گفت: در این بازدید توافق شد که شهرداری و دستگاه اجرایی با حضور اعضای شورای شهر، که دستگاه اجرایی برآورد کند تا شهرداری طبق صورت جلسه ماه‌های قبل سهم خودش را یا به صورت نقدی پرداخت کنند یا پلاک زمین جایگزین کند.

وی تاکید کرد: با توافق انجام شده به زودی و در روزهای آینده شاهد تکمیل این پروژه برای رونق در تولید مسکن در منطقه 32 هکتاری خواهیم بود.

 

شناسه خبر 45174