شناسه خبر:45225
1400/6/10 09:22:00

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر"، از کشف بیش از 900 گرم موادمخدر هروئین و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان ملایر خبر داد.

سرهنگ "محمد باقر سلگی"، در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با باندهای توزیع مواد مخدر صنعتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با انجام کار اطلاعاتی دقیق، از انتقال یک محموله مواد مخدر صنعتی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی، در یک اقدام ضربتی و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح این خودرو قبل از ورود به شهرستان متوقف و 2 نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، 500 گرم هروئین و از مخفیگاه متهمان نیز 410 گرم مواد مخدر هروئین در (مجموع 910 گرم) مواد مخدر کشف و نامبردگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان با تقدیر از دستگاه قضائی به سبب حمایت‌های مجدانه در برخورد با این بلای خانمانسوز، گفت: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های ناجا و انتظامی شهرستان ملایر است و در این ماموریت خطیر، با توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر با جدیت و مقتدرانه برخورد می‌شود.

شناسه خبر 45225