شناسه خبر:45402
1400/6/14 09:57:19

سپهرغرب، گروه خبر: نیروی انتظامی روز شنبه (13 شهریورماه) روز شلوغی را پشت سر گذاشته و علاوه‌بر چند کشف قاچاق، چندین نفر اعم از توزیع‌کنندگان مواد مخدر را هم دستگیر کرده‌ است.

مأموران انتظامی اسلام‌آباد غرب موفق به کشف 10 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال شدند.

پس از اطلاع مأموران انتظامی اسلام‌آباد غرب از وجود تعداد زیادی مواد دخانی قاچاق در یکی از محلات شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مأموران پلیس اسلام‌آباد غرب پس از شناسایی انبار محل دپوی مواد دخانی قاچاق و کسب مجوز قضائی بازرسی‌های لازم را به‌عمل آورده و 10 هزار نخ سیگار کشف کردند، در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

   کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور نیز از کشف هشت کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان و دستگیری سه توزیع‌کننده خبر داد.

سرهنگ «عنایت فلاحی» اظهار کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه خودرو مشکوک شدند و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته حدود هشت کیلوگرم مواد مخدر شامل شیشه و حشیش کشف شد.

سرهنگ فلاحی در پایان از دستگیری سه نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ فلاحی همچنین از کشف 198 رأس گوسفند خبر داد و گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه «کنگاور» حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون که با دیدن مأموران مسیر خود را به سمت جاده‌های فرعی تغییر داده، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: مأموران با دیدن این صحنه به تعقیب کامیون‌های متواری پرداخته و پس از طی مسافتی هردوی آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از کامیون‌های توقیفی 198 رأس گوسفند که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به 6 میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

سرهنگ فلاحی در پایان از دستگیری دو نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

   کشف محموله قاچاق در روانسر

رئیس پلیس روانسر از کشف یک محموله قاچاق شامل لوازم آرایشی- بهداشتی و لوازم آشپزخانه به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ «ایمان مرادی» اظهار کرد: مأموران انتظامی روانسر حین گشت‌زنی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌شده سه هزار و 434 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و یک‌هزار و 120 عدد انواع لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ مرادی در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

گفتنی است که درمجموع اقدامات امروز نیروی انتظامی در استان کرمانشاه، هفت تن به دلایل مختلف اعم از قاچاق دام، کالا و مواد مخدر دستگیر و برای طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

شناسه خبر 45402