شناسه خبر:45431
1400/6/14 10:56:52

سپهرغرب، گروه سیاسی: عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش فشار تحریم‌های حداکثری از جمله مطالبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم بوده و لازم است دولت در شرایطی که اقتدار نظام حفظ شود برای کاهش فشار تحریم‌ها سر میز مذاکره بنشیند.

حسین محمدصالحی در خصوص مطالبات مردمی از دولت سیزدهم اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین مطالبه مردم در تمام نقاط کشور از جمله شهرها و روستاهای کوچک، بهبود شرایط اقتصادی کشور است در این راستا لازم است تیم اقتصادی رئیسی به عنوان مغز متفکر تمام بخش‌های دولت عمل کند.

وی افزود: در صورتی که مردم تلاش‌های دولت سیزدهم را جهت بهبود شرایط اقتصادی مشاهده کنند، دلگرمی و امید در جامعه بیشتر خواهد شد و دولت در ادامه مسیر خود موفق‌تر خواهد بود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار اول مردم این است که وضعیت اقتصادی و معیشتی زندگیشان تغییر کند و از گرانی و تورم نجات یابند.

صالحی خاطرنشان کرد: مطالبات ثانویه مردم حل مشکلات مسکن، ازدواج جوانان، بهبود وضعیت آشفته بازار و اشتغال بوده که لازم است دولت تمام توان خود را در جهت تحقق این مطالبات مردم به کار بگیرد.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش فشار تحریم‌های حداکثری از جمله مطالبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم بوده و لازم است دولت در شرایطی که اقتدار نظام حفظ شود، برای کاهش فشار تحریم‌ها سر میز مذاکره بنشیند.

شناسه خبر 45431