شناسه خبر:45449
1400/6/15 09:25:42

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فردی به عنوان استاندار کردستان معرفی شود که هم بومی و هم دارای سابقه کار اجرایی باشد.

شیوا قاسمی‌پور روز یکشنبه در ارتباط با گزینه‌های مطرح شده برای استانداری کردستان و شاخص‌های مدنظر برای استاندار استان اظهار داشت: افرادی باید به عنوان استاندار انتخاب شوند که در شان و لیاقت مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه با مجمع نمایندگان استان مقرر شده جلسه‌ای را برای بررسی رزومه گزینه‌های مطرح شده برای استانداری تشکیل ‌دهیم، افزود: چند نفری که خود را شایسته استاندار شدن می‌دانند به بنده مراجعه کردند و اگر رزومه ارائه شده آنها قابل دفاع باشد در جلسه مجمع نمایندگان استان مطرح و سپس با همفکری جمعی چند گزینه منتخب را به مسوولان کشوری معرفی می‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی یکی از اولویت‌های مدنظر خود برای انتخاب استاندار را بومی بودن خواند و گفت: معتقدم استاندار کردستان بومی، تا حد امکان اهل سنت و ساکن استان باشد.

قاسمی‌پور اضافه کرد: فردی که به عنوان استاندار کردستان معرفی می‌شود باید سابقه کار اجرایی داشته و از بدنه وزارت کشور هم باشد که در این صورت بهتر می‌تواند به مسائل و مشکلات استان بپردازد.

شناسه خبر 45449