شناسه خبر:45831
1400/6/23 09:46:30

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: نخستین مهرواره نمایشنامه‌خوانی جوانان کرمانشاه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و هم‌زمان با ایام اربعین حسینی (ع) برگزار می‌شود.

ایمان درخشی اظهار کرد: نخستین مهرواره نمایشنامه‌خوانی جوانان کرمانشاه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و هم‌زمان با ایام اربعین حسینی (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی فعلی در کشور و استان کرمانشاه، افزود: یکی از اهداف این رویداد، حمایت از هنرمندان استان کرمانشاه در ایام کرونا به‌منظور ترویج و اعتلای خوانش متون نمایشی است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری این مهرواره علاوه‌بر نشر فرهنگ ایثار و مقاومت، به‌نحوی در این شرایط سخت اقتصادی از هنرمندان تئاتر استان کرمانشاه نیز به‌لحاظ مادی و هم ازنظر معنوی حمایت کرده است که نشان از دغدغه سازمان فرهنگی شهرداری در حوزه تئاتر و هنرمندانش دارد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای پیگیری اخبار این مهرواره و ارسال آثار خود، در سه بخش دفاع مقدس، تئاتر دینی و بخش آزاد از طریق صفحه اینستاگرام به آدرس stage.reading.ksh یا از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09185555259 اقدام کنند.

گفتنی است؛ بعد از جمع‌بندی و داوری از آثار برتر شرکت‌کننده در این مهرواره تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

 

شناسه خبر 45831