شناسه خبر:46323
1400/7/3 09:37:26

سپهرغرب، گروه خبر: وزیر جهاد کشاورزی گفت: در وزرات کشاورزی بیش از گذشته در تزریق اعتبارات به این استان که از همه لحاظ ظرفیت خوبی دارد توجه کنیم توجهی که ثمره‌اش اقتصاد شکوفا کشور و آبادانی مناطق محروم است.

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی روز پنج شنبه در ادامه سفر خود به استان ایلام ضمن بازدید از کارخانه خوراک دام و طیور واقع در شهرک صنعتی شباب گفت: سعی داریم در وزرات کشاورزی بیش از گذشته در تزریق اعتبارات به این استان که از همه لحاظ ظرفیت خوبی دارد توجه کنیم توجهی که ثمره‌اش اقتصاد شکوفا کشور و آبادانی مناطق محروم است.

وی افزود: ظرفیت تولید سالانه این مرکز هفت هزار و 2٠٠ تن است که روزانه 2٠ الی 25 تن خوراک دام در این مکان عرضه می‌شود و این یک نقطه مثبت در اقتصاد کشور و اشتغال جوانان بومی منطقه می‌تواند باشد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای تکمیل سد چناره شهرستان چرداول نیز برنامه‌هایی دارد و امیدواریم این طرح نیز با تزریق اعتبار در اسرع وقت به اتمام برسد.

وی ادامه داد: سرمایه اولیه راه اندازی کارخانه خوراک دام 4٠٠ میلیارد ریال و سرمایه در گردش نیز 3٠٠ میلیارد ریال است که با حمایت‌های ویژه و تسهیلات و رفع موانع پیشرو قطعا خواهیم توانست تولید و اشتغال بیشتری فراهم کنیم.

شناسه خبر 46323