شناسه خبر:46651
1400/7/12 08:50:54

   مطالبات مردم در سخنان امام‌جمعه

در جلسه شورای اداری استان که بیشتر سخنرانان از خوبی وضعیت استان گفتند و از همدیگر تشکر کردند، نماینده ولی‌ فقیه در استان نسبت به وضعیت نانوایی‌ها، گرانی کالاها و کمبود نظارت در بازار انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر مدیران به این موضوع شد.

   بازنشستگی فرمانداران و مدیران

تعدادی از مدیران و فرمانداران درخواست بازنشستگی دادند، اما فعلاً و تا تعیین تکلیف مدیر ارشد استان، گویا حضور دارند و در نخستین هفته استقرار استاندار جدید از دوران خدمت خداحافظی کرده و با پست مدیریت بازنشسته خواهند شد.

   گردشگری همدان در برزخ

گویا حال برزخی مدیریت استان حتی به حوزه‌های تخصصی هم رسیده است و در هفته گردشگری در همدان با این‌همه برند گردشگری، برنامه خاصی دیده نمی‌شود! البته در روز همدان هم خبری نبود!

عناوین بزرگی چون شهر جهانی انگور و سفال لالجین و غیره چه زمانی قرار است تقویت و معرفی شوند؟

   انجام یک پرواز به عراق خارج از قاعده امنیتی

شنیده شده در یک پرواز که برخی نکات امنیتی در آن رعایت نشده، 57 نماینده به عراق سفر کرده‌اند.

طبق اخبار دریافتی درحالی شهریورماه سال جاری 57 نماینده مجلس شورای اسلامی با یک پرواز به عراق جهت زیارت عتبات عالیات عزیمت کردند که درمجموع 168 نماینده مردم در بهارستان درخواست صدور روادید و بلیت هواپیما کرده بودند، گفتنی است سفر این تعداد نماینده مجلس به عراق آن هم به‌صورت هوایی می‌تواند خطرات خود را داشته باشد، ضمن اینکه اخیراً تحرکات خاص امنیتی در عراق هم افزایش پیدا کرده است.

شناسه خبر 46651