شناسه خبر:46665
1400/7/12 09:39:24
فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد؛

کشف بیش از پنج هزار ثوب البسه قاچاق در سروآباد

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف پنج هزار و 500 ثوپ البسه بچگانه قاچاق در شهرستان سروآباد خبر داد.

سردار علی آزادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی شهید کریمی شهرستان مریوان در حین کنترل خودروهای عبوری از سمت سنندج به مریوان یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی گفت: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی کامیون مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان اعلام کرد: در بازرسی از این کامیون تعداد پنج هزار و 500 ثوب انواع البسه بچه گانه قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از ادارات ذیصلاح بود، کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف 21 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان بانه خبر داد.

سردار آزادی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان بانه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بانه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی طی یک عملیات تعداد 21 دستگاه دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و پنج نفر سارق را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت جدی برخورد می‌کند، خاطر نشان کرد: شهروندان موارد مشکوک را از طریق تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

شناسه خبر 46665