شناسه خبر:46698
1400/7/17 08:56:29

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ملایر از کاهش 88 درصدی جرایم رایانه‌ای در شهرستان خبر داد و گفت: بازداشت توزیع‌کنندگان و خُرده‌فروشان مواد مخدر 52 درصد رشد داشته است.

محمدباقر سلگی اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت مجموعه نیروی انتظامی تأمین امنیت و آسایش مردم در همه عرصه‌ها است و در این راستا نیازمند مشارکت و همراهی مردم هستیم.

فرمانده انتظامی ملایر از برگزاری 70 برنامه هم‌زمان با هفته ناجا از 17 تا 23 مهرماه در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: دیدار با امام‌جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی به 30 خانواده شهید، برگزاری صبحگاه مشترک، یادواره 67 شهید نیروی انتظامی، تقدیر از فعالین حوزه عفاف و حجاب، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی از آن جمله است.

وی از افتتاح پروژه‌های ستاد شامل آسایشگاه کارکنان و قرارگاه و تابلوی روان ستاد خبر داد و گفت: افتتاح نمایشگاه پلیس هوشمند، دیدار هیئت‌رئیسه با مردم، برگزاری نشست تعامل قضائی پلیس پیشگیری با دستگاه قضائی و تجلیل از ضابطین نمونه از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در ملایر است.

سلگی برگزاری همایش دوچرخه‌سواری، رژه موتورسواران، حضور در نماز جمعه، رزمایش در فضای مجازی و غیره را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در ملایر دانست.

فرمانده انتظامی ملایر کاهش 88 درصدی جرایم رایانه‌ای را ازجمله اقدامات نیروی انتظامی ملایر در نیمه نخست امسال دانست.

 

شناسه خبر 46698