شناسه خبر:4674
1397/10/19 09:51:49

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام گفت: با پیگیری‌های انجام‎شده سرانجام با وزیر راه و شهرسازی به توافق رسیدیم که 17 کیلومتر مسیر اسلام‎آباد در فاز نخست تا پایان سال جاری به پیمانکار واگذار شود.

روز گذشته قاسم سلیمانی‎دشتکی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان از به ثمر رسیدن آرزوی دیرینه مردم استان ایلام خبر داد و گفت: با پیگیری‎های انجام‎شده سرانجام با وزیر راه و شهرسازی به توافق رسیدیم که 17 کیلومتر مسیر اسلام‎آباد در فاز نخست تا پایان سال جاری به پیمانکار واگذار شود.

وی با اشاره به کارهای بزرگ و در دست اقدام دولت در استان در حوزه زیرساخت راه، تصریح کرد: به‎یقین ایجاد خط راه‎آهن، روند توسعه استان را شتاب می‌بخشد و لازم است قدر این فرصت‌ها را دانسته شود.

استانار ایلام عنوان کرد: در مذاکره با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بازشدن سامانه کارا و امکان ثبت‎نام در این سامانه، همچنین افزایش سهم استان از تسهیلات اشتغال‌زایی و افزایش اختیارات استان و شورای اشتغال استان بحث شده و موافقت نیز صورت گرفته‎است.

وی ادامه داد: در خصوص افزایش بانک‌ها و اعتبارات آن‌ها نیز پیشنهاداتی ارائه شد که مورد پذیرش وزیر قرار گرفت و مقرر شد در جلسه سران قوا مطرح شود.

شناسه خبر 4674