شناسه خبر:47113
1400/7/25 09:56:06

سپهرغرب، گروه خبر: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک پژو در دو کیلومتری محور سروآباد ـ سنندج 2 نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند.

مهدی خوش‌قدم، اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک پژو در دو کیلومتری محور سروآباد ـ سنندج 2 نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند.

به گفته وی، در پی اطلاع توسط مرکز eoc، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه قلعه‌جی با ماشین ست به محل حادثه اعزام و با همکاری تیم‌های اورژانس به امدادرسانی مصدومین پرداختند.

وی عنوان کرد: در پی این حادثه مصدومین توسط نجاتگران پایگاه امدادو نجات بین شهری قلعه جی رهاسازی شد و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید چمران شهرستان سروآباد انتقال داده شدند.

  واژگونی کامیون خاور دو مصدم برجا گذاشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان همچنین از واژگونی کامیون خاور در 5 کیلومتری محور سنندج به دهگلان خبر داد و گفت:‌این تصادف در تقاطع اصلی به فرعی روستای دولت آباد سنندج به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عدم کنترل در وسیله نقلیه به وقوع پیوست.

خوش قدم تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه حاضران در صحنه با شماره 112 مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته و نجاتگران پایگاه امداد و نجات صلوات‌آباد جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان اضافه کرد: با همکاری آتش نشانی و اورژانس، نجاتگران هلال احمر به وسیله ست نجات سیار خودرو نجات راننده و سرنشین گرفتار در کامیون واژگون شده را رهاسازی نمودند و دو مصدوم را به عوامل اورژانس 115 مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودرو در محور سنندج به همدان لازم است رانندگان خودرو، ضمن رعایت سرعت مطمئنه نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

پوشش امدادی این حادثه توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج بر عهده آقایان حشمت کریمی، رضا احمدی و پیمان مهرآور بود.

شناسه خبر 47113