شناسه خبر:47516
1400/8/5 10:17:36

 رئیس دفتر روحانی خطاب به نوبخت: خزانه را به دستور شما خالی خالی کردیم!

اصلاح‌طلبکاران به‌جای مچ‌گیری‌های سخیف از دولت رئیسی، پاسخگوی غارت‌گری‌هایشان باشند.

باران وکیلی

 جهت پاسخگویی خدمت عزیزان: آقای مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی با شهرداری و دریافتی از آن نخواهد داشت و صرفاً از تجربه و دانش علمی ایشان در حوزه #هوشمندسازی_تهران استفاده خواهم‌ کرد. این امر غیر قانونی نبوده و این حکم صرفاً برای اشراف و نظارت دقیق بنده از طریق ایشان در این پروژه مهم صادر شده‌ است.

علیرضا زاکانی

 فرض کنیم در فلان انتصاب فامیلی، هیچ رانتی نیست و تخصص و ضابطه حاکم بوده و عدم استفاده از او ظلم است. اما ظلم به یک شخص رواتر بوده یا در موضع تهمت قرار دادن یک جریان انقلابی و ظلم به یک مجموعه یا حتی نظام؟ مگر دوری از موضع تهمت تأکید دین و تأیید عقل نیست؟

کبری آسوپار

 روزنامه شرق با بحرانی دانستن منطقه و غول‌سازی از اسرائیل، از لزوم توافق فوری با غربی‌ها نوشته است؛ حال آنکه نماینده آمریکا در امور ایران، همین امروز از بی‌صبری آمریکا و اروپا برای بازگشت ایران به مذاکره گفته است! جوسازی برای کشاندن دولت به مسیر مورد علاقه آمریکا چه توجیهی دارد؟!

عبدالرحیم انصاری

 دکتر حقانی از یک مقام سفارت انگلیس نقل می‌کند که:

انگلیسی‌ها سیدضیاء را برداشتند چون در هر جمعی می‌نشست می‌گفت سفارت انگلیس پشت من است.

این درحالی بود که انگلیس می‌خواست کودتای 1299 اقدامی ملی تلقی شود و برای همین رضاخان را جای سیدضیاء گذاشتند!

پهلوی؛ دست‌نشانده‌ترین حکومت تاریخ...

علیرضا گرائی

از نحوه پوشش خبرها این‌گونه برمی‌آید که برخی قصد دارند تیم جدید را بدون برنامه جلوه دهند؛ به نظر می‌رسد این جریان (که خودش سابقه خالی خواندن خزانه را دارد) در پی این است که مانع از دست بالا گرفتن دولت جدید و کسب امتیاز بیشتر از سوی آن شود تا گند وادادگی‌های دولت متبوعشان بیشتر درنیاید!

مهدی قاسم‌زاده

شناسه خبر 47516