شناسه خبر:48057
1400/8/17 09:24:42
تخم مرغ باید به‌صورت وزنی عرضه شود

فروش شانه‌ای تخم مرغ ممنوع

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه به خرید کیلویی و وزنی تخم مرغ از مرغ‌دار، فروشندگان نیز باید به‌صورت وزنی عرضه کنند و اگر خلاف این عمل باشد، تعزیرات حکومتی با متخلفین برخورد می‌کند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، داریوش جودکی ابراز کرد: با توجه به مصوبه کشوری ستاد تنظیم بازار، از این پس اصناف و فروشگاه‌های عرضه تخم مرغ در استان همدان باید تخم مرغ را به‌صورت کیلویی به مردم عرضه کنند.

وی بیان کرد: کلیه فروشندگان تخم مرغ شامل عمده و خُرده‌فروش در استان باید تخم مرغ را به‌صورت وزنی و کیلویی به مردم و مصرف‌کنندگان عرضه کنند و مثل گذشته امکان فروش تخم مرغ به‌صورت دانه‌ای را ندارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه این دستور به‌منظور جلوگیری از هرگونه اجحاف در حق مصرف‌کننده صورت گرفته، ادامه داد: کلیه واحدهای صنفی ملزم به رعایت درصد سود واقعی درنظر گرفته‌شده برای اقلام مورد عرضه در واحدهای صنفی خود هستند؛درصورت مشاهده خلاف این مصوبه، با متخلفین برخورد می‌کنیم.

جودکی گفت: در پایان ضمن تشکر از واحد‌های متعهد و با تأکید مجدد بر رعایت قانون، از مردم شریف تقاضا داریم هرگونه تخلف را ازطریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 وسامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

شناسه خبر 48057