شناسه خبر:48704
1400/9/1 08:55:27

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی اسدآباد از کشف هفت کیلو و 188 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و سوخته در این شهرستان از یک زوج خبر داد.

سرهنگ" افشین یاری" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر انتقال مواد مخدر از شهرستان‌های همجوار به اسدآباد توسط یک زوج با یک دستگاه خودرو وانت پیکان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و اطمینان از صحت موضوع، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان به منظور کنترل خودروهای عبوری به محور کنگاور - اسدآباد اعزام شدند.

فرمانده انتظامی اسدآباد اضافه کرد: ماموران هنگام کنترل این جاده خودروی قاچاقچیان را مشاهده کرده و آن را با شگردهای خاص پلیسی متوقف کردند.

سرهنگ‌ یاری ادامه داد: هفت کیلو و 180 گرم تریاک به همراه هشت گرم سوخته و یک حقه وافور که به طرز ماهرانه ای در داخل اتاق خودرو جاساز شده بود کشف، راننده به اتفاق همسرش دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید بر استمرار مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ، از عموم مردم خواست با اعلام به موقع هرگونه فعالیت مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، پلیس را انجام ماموریت‌ها یاری کنند.

به گزارش ایرنا، با اجرای بیش از هفت هزار عملیات پلیسی از ابتدای سال جاری تاکنون حدود چهار هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف و هفت هزار و 366 قاچاقچی، معتاد و تهیه و توزیع کننده مواد نیز دستگیر شدند.

شناسه خبر 48704