شناسه خبر:48768
1400/9/2 09:29:25
مدیرعامل مجمع فعالان رسانه‌‌های انقلاب اسلامی استان همدان مطرح کرد:

دعوت مجدد از معاون عمرانی استاندار برای تبیین ابهامات پروژه اسکای‌مال

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل مجمع فعالان رسانه‌‌های انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به سؤالاتی که درخصوص پروژه اسکای‌مال وجود دارد، از معاون عمرانی استاندار دعوت کرد برای تبیین ابهامات پروژه مذکور در میزگردی با همین موضوع شرکت کند.

زهره پوروهابی با اشاره به اینکه سال گذشته با توجه به اهمیت پروژه پیچ زندان از معاون استاندار برای شرکت در نشست خبری دعوت کردیم، اظهار کرد: با وجود پیگیری‌های انجام‌شده آقای فرزانه با برگزاری این نشست موافقت نکرد.

وی در ادامه با بیان اینکه از آغاز اجرای این پروژه‌ها موافقان و مخالفان نظراتی را مطرح کردند، خاطرنشان کرد: در چنینی پروژه‌هایی که تأثیر غیر قابل انکاری بر حیات یک شهر می‌توانند داشته باشند، قبل از هر اقدامی همراه کردن افکار عمومی و پاسخگویی به ابهامات باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل مجمع فعالان رسانه‌‌های انقلاب اسلامی استان همدان با تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری در استان، افزود: سرمایه‌گذارانی که در چارچوب قانون اقدام می‌کنند، قطعاً مورد حمایت رسانه‌ها هستند.

پوروهابی در ادامه با بیان اینکه اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی و در راستای منویات مقام معظم رهبری خواست همه رسانه‌ها است، گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار لازم است پروژه‌های عمرانی پیوست‌های فرهنگی، ترافیکی و زیست‌محیطی داشته‌ باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه با گذشت بیش از یک سال از آغاز فعالیت اجرایی اسکای‌مال ابهاماتی در این زمینه وجود دارد، ابراز کرد: طی نامه‌ای از معاون عمرانی استاندار برای بار دوم در جهت تبیین ابهامات این پروژه دعوت کردیم که در میزگردی با همین موضوع شرکت کند.

مدیرعامل مجمع فعالان رسانه‌‌های انقلاب اسلامی استان همدان در خاتمه خاطرنشان کرد: ما به دنبال ایجاد فضایی منصفانه در راستای تبیین نقاط ضعف و قوت پروژه پیچ زندان از سوی مخالفان، موافقان و مؤثران هستیم.

شناسه خبر 48768