شناسه خبر:48823
1400/9/3 09:31:31

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر از میدان نبوت یک مطالبه به حق مردمی بوده و سپاه در کنار مردم این منطقه تا رفع این معضل خواهد بود.

سرهنگ حسن عسکری در یادواره شهدای محلات سنندج در مسجد نبوت این شهر اظهار کرد: بسیج یک تشکل و سازمان نیست بلکه یک تفکر برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: خلوص نیت، عزت‌طلبی و مردم‌داری از ویژگی‌های یک بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از مطالبه‌گری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج نام برد و گفت: دغدغه امام جماعت مسجد نبوت و اهالی این محله در خصوص وجود معتادان متجاهر در پارک جنگلی جنب میدان نبوت به حق بوده و سپاه در کنار مردم این معضل را از مسئولان و متولیان امر مطالبه می‌کند. بدون شک برخی از مسئولان کم‌کاری کرده‌اند که الآن این آسیب‌ها در میدان نبوت وجود دارد اما مجموعه سپاه و بسیج در شهرستان سنندج از همه ظرفیت‌ها برای رفع این دغدغه مردمی تلاش خواهد کرد.

سرهنگ عسکری در ادامه سخنان خود از مشارکت و حضور گسترده بسیجیان سنندج به‌ویژه محله نبوت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی تجلیل کرد و گفت: این تشییع به جهانیان نشان داد که مردم کردستان با مجاهدت و مظلومیت در برابر ضدانقلاب جنایتکار مقاومت کرده و امنیت پایدار را در جامعه رقم زده‌اند.

وی افزود: سرکردگان گروهک‌های ضد انقلاب با نقشه‌های شوم اقدام به سرگردانی فرزندان خانواده‌های مستضعف جامعه کرده و خودشان در ویلاهای چند میلیون دلاری در اروپا و آمریکا اقامت می‌کنند.

سرهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: باید بسیجیان در خصوص نیات شوم گروهک‌های ضد انقلاب به روشنگری بپردازند و درون‌مایه پوچ این گروهک‌ها را به جوانان معرفی کنند.

امام جماعت مسجد نبوت نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت‌های مجموعه سپاه و بسیج از ساکنان محله نبوت اظهار کرد: دشمنان با تمام توان به دنبال تغییر هویت و افکار جوانان ما هستند و از ابزار رسانه و فضای مجازی را برای پیشبرد اهداف خود به کار گرفته‌اند.

ماموستا نادر اسدی به آسیب‌های اجتماعی میدان نبوت و وجود معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: تعداد بسیار زیاد معتادان متجاهر در میدان نبوت و پارک مجاور این محله به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

وی افزود: روز به روز شاهد افزایش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی ناشی از جولان معتادان متجاهر در این محله هستیم که جان و مال اهالی را به خطر انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموعه سپاه و بسیج خواستاریم که برای جبران کم کاری ادارات و دستگاه‌های متولی امر مبارزه با مواد مخدر وارد میدان شده و این آسیب فرهنگی و اجتماعی را از میدان نبوت پاک کنند.

گفتنی است در ادامه این مراسم پایگاه مقاومت بسیج مسجد حیدر کرار در محله عباس‌آباد نیز افتتاح شد.

شناسه خبر 48823