شناسه خبر:48985
1400/9/7 09:27:00

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس هیئت فوتبال شهرستان نهاوند از برگزاری دومین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه در نهاوند خبر داد.

شهریار شمس با بیان اینکه به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه در نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در دو رشته فوتسال و دو و میدانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت تیم‌های کمیته استعدادیابی سپاهان، عقاب، شهیدنادری و یاران کورش از نهاوند به مصاف هم رفتند، افزود: پس از مراسم افتتاحیه و ادای احترام تیم‌ها به دو شهید رسانه و ورزش نهاوند شهیدان الله‌مراد نادری و رضا سوری در بازی نخست تیم فوتبال نوجوانان آکادمی سپاهان دو بر یک تیم نوجوانان شهیدنادری را برد و در بازی دوم تیم یاران کورش با نتیجه پُرگل سه بر صفر، عقاب نهاوند را شکست داد.

رئیس هیئت فوتبال نهاوند با اشاره به اینکه رقابت تیم‌های یاران کورش و آکادمی سپاهان دیدار فینال و تیم‌های شهید نادری و عقاب دیدار رده‌بندی است، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات معرفی شهدای رسانه و ورزش به نوجوانان و نسل جدید است تا بهتر با الگوهای اخلاقی آن‌ها آشنا شوند.

وی افزود: گروه رسانه‌ای روزنامه سپهرغرب به نمایندگی از رسانه و نشریه فریاد نهاوند به نمایندگی از رسانه‌های شهرستان از دو خانواده شهید رسانه و ورزش تجلیل خواهند کرد.

شناسه خبر 48985