شناسه خبر:49239
1400/9/13 08:56:26

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به تکمیل زیرساخت و تأسیسات شهرک بنکداری، گفت: این شهرک در آستانه بهره‌برداری است و اصناف برای استقرار در این منطقه باید شتاب کنند.

«محمدرضا بادامی» روز پنجشنبه اظهار کرد: امکانات آب، برق، گاز، آسفالت و تلفن و همه ملزومات در شهرک بنکداری تأمین شده و هیچ کمبودی در این منطقه وجود ندارد.

وی تأکید کرد: از این پروژه بزرگ می‌توانیم در مناسبت‌های ملی مانند دهه فجر بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به تأمین زیرساخت و تأسیسات در این شهرک، افزود: دولت وظیفه خود را انجام داده و از این پس همه‌چیز به همت و استقبال اصناف برای استقرار بستگی دارد.

بادامی خاطرنشان کرد: شهرک بنکداری به‌عنوان نخستین شهرک صنفی در غرب کشور در دو فاز مواد غذایی و لوازم خانگی طراحی شده است که در فاز نخست 80 درصد واحدها ساخته شده و 20 درصد نیز درحال احداث هستند.

به گفته وی متقاضیان بخش لوازم خانگی نیز تاکنون 60 درصد واحدهای خود را احداث کرده‌اند.

این مقام مسئول شتاب گرفتن فرآیند استقرار اصناف در این شهرک را ضروری دانست و گفت: این موضوع نیازمند تصمیم حاکمیتی برای اعمال ممنوعیت تردد اصناف به محل کسب‌وکارشان است، زیرا هنوز بسیاری از کسبه به‌ویژه واحدهای صنفی واقع در محله گنبد علویان به این انتقال تمکین نکرده‌اند.

بادامی از بازاریان خواست با یکدیگر یکصدا شوند و رویه‌ای منسجم درپیش بگیرند تا شهرک بنکداری به‌عنوان بارانداز منطقه غرب کشور به سرانجام برسد.

شهرک بنکداری با 430 واحد در بهترین نقطه همدان و در مجاورت شهر جورقان با قابلیت دسترسی آسان به شهر و امکانات ترانزیت کالا اجرا شده است.

استان همدان دارای 31 شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی است.

شناسه خبر 49239