شناسه خبر:49304
1400/9/14 10:37:14

سپهرغرب، گروه ورزشی: قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور برگزار شد و 2 نماینده کرمانشاه در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

تیم‌های زاگرس اسلام آبادغرب و هفتاد و چهار کرمانشاه نمایندگان استان در مسابقات فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خواهند بود.

طبق قرعه‌کشی انجام‌شده زاگرس اسلام‌آبادغرب در گروه اول با تیم‌های میناب، پرواز اصفهان، بانه و فرازبام خائیز دهدشت همگروه شده است.

تیم هفتاد و چهار کرمانشاه دیگر نماینده هندبال استان نیز با ثامن‌الحجج اراک، درنای مراغه، سنگ‌آهن بافق یزد و خرم‌آباد در گروه دوم قرار گرفته است.

مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور امسال با شرکت 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی به صورت متمرکز و به میزبانی یکی از تیم‌های حاضر در هر گروه برگزار می‌شود.

شهرداری ساوه، فردوس، قصر نشاط پارس پویان بهبهان، قنات زارچ یزد و گیتی‌پسند اصفهان تیم‌های گروه سوم و بهنام زاهدان، کاشان، پیشگامان سولدوز، درخشان کویر گرمسار و فارس نیز تیم‌های حاضر در گروه چهارم هستند.

مسابقات گروه اول با حضور زاگرس اسلام آبادغرب به میزبانی اصفهان و مسابقات گروه دوم با حضور هفتاد و چهار به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیدارهای مرحله گروهی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه 22 آذر آغاز و در پایان تیم‌های اول و دوم به دور بعدی راه پیدا خواهند کرد.

هشت تیم راه یافته به مرحله بعدی پس از مشخص شدن حریف خود در چهار مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم‌های پیروز راهی نیمه نهایی و سپس 2 تیم برتر به فینال صعود کنند.

تیم‌های صعود کرده به مسابقه فینال جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر را نیز کسب خواهند کرد.

شناسه خبر 49304