شناسه خبر:49479
1400/9/18 12:45:38

سپهرغرب، گروه خبر: نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: پارکینگ و راه‌ خروجی میدان میوه و تره‌بار قدیم شهر همدان در راستای سامان‌دهی این محل به‌ بهره‌برداری خواهد رسید.

سعید نظری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت میدان‌ بار زیبنده شهر همدان نیست، گفت: در ادامه سلسله‌نشست‌های بررسی مسائل و مشکلات میدان میوه و تره‌بار قدیم، جلسه ویژه‌ای در دفتر دادستان با حضور فرماندار، شهردار و رئیس هیئت‌امنای میدان‌ بار برگزار و خوشبختانه تصمیمات مهمی برای سامان‌دهی این مجموعه خدماتی که ارتباط مستقیم با سلامت و بهداشت مردم دارد، گرفته شد.

وی ادامه داد: مشکلات ترافیکی و ایمنی از مهم‌ترین مشکلات این میدان‌ بار بود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر همدان به بازدیدهای صورت‌گرفته در این راستا و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده اشاره کرد و گفت: در پایان این نشست، بازدیدی به همراه شهردار و همکاران وی از میدان‌ بار داشتیم که به استناد مصوبات جلسه دادستانی، زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع با ظرفیت پارکینگ 250 خودرو برای این مجموعه خدماتی اختصاص یافت.

نظری خاطرنشان کرد: همچنین راه خروجی مناسبی در قسمت جنوبی میدان‌ بار برای خودروها درنظر گرفته شد که به همت شهرداری همدان در کمترین زمان ممکن، آماده بهره‌برداری خواهد شد.

شناسه خبر 49479