شناسه خبر:49542
1400/9/20 09:49:41

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان لجستیک اورژانس 115 جهت ارائه خدمات به مردم ایلام اضافه و پایگاه هوایی نیز دوباره فعال می‌شود.

دکتر جعفر میعادفر روز پنجشنبه اظهارکرد: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی در ایلام توجه به این استان مرزی و کم برخوردار در اولویت برنامه‌های اورژانس کشور قرار دارد.

وی درخصوص برنامه‌ریزی جهت ارتقای زیرساخت اورژانس 115 ایلام، افزود: در این راستا سال آینده نرم افزار ماموریت و عملیات اورژانس در این استان به روز و فعال می‌شود.

میعادفر تاکید کرد: مطالبات اورژانس باید در راستای تکمیل و تجهیز لجستیک جهت ارتقا خدمات و ایجاد تعهد به مردم باید در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: همچنین جهت تعمیر و نگهداری آمبولانس‌ها علاوه بر فراگیری و آموزش به تکنسین‌های اورژانس در ارتباط با تغییر و تولید کابین عقب آمبولانس قرارداد با شرکت‌های معتبر بسته شود.

رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص تامین البسه پرسنل نیز گفت: با توجه به اینکه آراستگی یکی از ویژگی‌های مهم پرسنل اورژانس 115 است این مهم باید مطابق با ضوابط قانون در این استان مد نظر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این نشست گفت: ارتقای زیرساخت‌های اربعین در راستای ارائه خدمت‌رسانی به زائران در این استان مهم و ضروری است.

شناسه خبر 49542