شناسه خبر:49574
1400/9/21 09:21:57

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه گفت: 15 میلیارد ریال از اموال تملیکی کرمانشاه در حراج تهران به فروش خواهد رسید.

اردشیر رستمی در خصوص جزئیات بزرگترین حراج حضوری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اظهار کرد: بزرگترین مزایده حضوری یا حراج امروز (شنبه، 20 آذرماه) در تهران (خیابان ولیعصر جنب پارک وی، سالن همایش نیلوفر) به صورت متمرکز برگزار می‌شود. شرکت‌کنند‌گان از سراسر کشور می‌توانند در این مزایده شرکت کنند.

وی ادامه داد: در تمام کشور گروه کالاهایی که رأی قطعی از محاکم قضایی و تعزیرات گرفته‌اند در این مزایده مطرح می‌شوند، اما خود کالاها به تهران انتقال داده نمی‌شوند بلکه مشخصات، پارت‌بندی، نوع، قیمت پایه کارشناسی و ارزش‌گذاری کالاها در تهران به صورت متمرکز مطرح می‌شود.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه گفت: از روز شنبه تا دوشنبه فرصت بازدید در همه استان‌هایی که کالاها را برای مزایده به فروش گذاشته‌اند، است و روز دوشنبه، 23 آذر رسما چوب‌زنی حراج در تهران شروع می‌شود.

وی ارزش کالاهایی که استان کرمانشاه در این مزادیده حضوری یا حراج گذاشته را 15 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فرش، کولر گازی و اقلام دیگری در گروه لوازم خانگی از جمله کالاهای عرضه شده استان در این حراج است که مردم می‌‌توانند به صورت آزاد در این مزایده شرکت کنند.

رستمی در توضیح مزایده الکترونیکی، خاطرنشان کرد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هر ماه در استان اقدام به برگزاری مزایده الکترونیکی می‌کند.

وی اضافه کرد: شرکت کننده برای شرکت در مزایده الکترونیکی باید حتما با مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدام به خرید توکن (مجوزی برای ورود به سامانه دولت) کنند تا برای آن‌ها اموالی که در دوایر دولتی خرید و فروش می‌شود در دسترس قرار گیرد.

رستمی تصریح کرد: از طریق توکن اینترنتی وارد سامانه سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی می‌شوند و آگاهی نسبت به فروش کالاهایی که هر استان ارائه می‌کنند، کسب خواهند کرد.

شناسه خبر 49574