شناسه خبر:50085
1400/10/1 12:19:06

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور گفت: ارتقای کیفی آموزش‌وپرورش دانش‌آموزان از دیگر مواردی است که دغدغه خیران مدرسه‌ساز بوده و اکنون علاوه‌بر مدرسه‌سازی به عرصه مدرسه‌یاری هم ورود پیدا کرده‌اند.

محمدرضا جعفری روز گذشته در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های آموزشی شهرستان دلیجان با اشاره به نقش خیران مدرسه‌ساز در توسعه فضاهای آموزشی، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود پاره‌ای از مشکلات در بخش آموزش‌وپرورش، خیران مدرسه‌ساز وارد عرصه مدرسه‌سازی شدند و در این سال‌ها 135 هزار کلاس درس توسط آن‌ها در جای‌جای ایران‌‌زمین بنا شد.

وی افزود: معضل چندشیفته بودن بسیاری از مدارس با ورود خیران به عرصه مدرسه‌سازی برطرف شده که جای خرسندی است.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور تصریح کرد: ارتقای کیفی آموزش‌وپرورش دانش‌آموزان از دیگر مواردی است که دغدغه خیران مدرسه‌ساز بوده و اکنون علاوه‌بر مدرسه‌سازی به عرصه مدرسه‌یاری هم ورود پیدا کرده‌اند و در راستای ارتقای کیفیت آموزش‌وپرورش دانش‌آموزان داخل مدارس تلاش می‌کنند.

جعفری بیان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات آموزش‌وپرورش به همت خیران مدرسه‌ساز برطرف شده است و اگر خیران مدرسه‌ساز در این حوزه ورود نمی‌کردند، به‌طور قطع آموزش‌وپرورش کشور با مشکلات پیچیده‌تری روبه‌رو بود.

وی ادامه داد: در حوزه ساخت مدارس خیرساز، استان مرکزی ازجمله استان‌های موفق کشور بوده که فضاهای آموزشی بسیاری در آن توسط خیران ساخته شده است.

شناسه خبر 50085